Si te hapim nje biznes te vogel ndërkohë që bëni një punë me kohë të plotë
Si te hapim nje biznes te vogel ? Fillimi i një biznesi, ndërkohë që keni një punë tjetër, nuk është diçka e vogël. Është një rrugë e zakonshme për sipërmarrësit që aspirojnë të kenë sukses, por nuk është pa sfida.
Deri në 45% e amerikanëve kanë një punë të dytë? Për shumë njerëz, këto punë janë projekte pasioni, që ata shpresojnë ta shndërrojnë në karrierë.
Krijimi i një biznesi ndërsa punoni në një punë me kohë të plotë diku tjetër, është një rrugë e zakonshme për shumë sipërmarrës aspirantë, por mund të jetë tepër sfiduese.
Një punë ditën, jeta personale dhe një biznes krejt i ri, mund të çojë në burnout dhe dështim të mundshëm, nëse nuk e menaxhoni atë në mënyrë proaktive dhe me kujdes.
Nikita Fedorov, sipërmarrës dhe themelues i Qase.io, jep disa këshilla, që e kanë ndihmuar kur ndërtoi biznesin e tij, ndërkohë që kishte një punë me kohë të plotë.
1. Krijoni dy hapësira të veçanta pune
Kur jeta personale dhe ajo profesionale ndërthuren, humbja e përqendrimit dhe mbingarkesa, ndodh shumë shpejt.
Edhe pse puna juaj e dytë është një biznes, ai është ende personal dhe duhet të trajtohet si krejtësisht i ndarë nga puna e përditshme.
Për t’u siguruar, që nuk po lejoni që zhvillimi i biznesit të depërtojë në orët e punës së korporatës (ose anasjelltas), kaloni pak kohë duke krijuar dy mjedise të ndryshme pune. Ju mund ta bëni këtë edhe nëse keni vetëm një tavolinë ose një kompjuter.
Një nga gjërat më të lehta për të bërë, është të krijoni një llogari të veçantë përdoruesi në kompjuterin tuaj, të dedikuar vetëm për projektin personal ose konfigurimin e punës së korporatës.
Ky është një hap i parë i shkëlqyeshëm i ndarjes, nëse nuk keni mundësi të keni një konfigurim të veçantë kompjuteri ose tavoline për biznesin tuaj personal.
Ju duhet një Ekonomiste për biznesin tuaj ?
Jemi në linjë, mos ngurroni të shkruani
2. Qëndroni të motivuar duke kërkuar komente për idetë e biznesit
Për mirë ose për keq, burnout është vetëm pjesë e procesit kur ndërtoni një biznes dhe mbani një punë me kohë të plotë.
Mesatarisht, 77% e punonjësve, thonë se kanë përjetuar burnout në punë dhe 63% e sipërmarrësve thonë se janë përballur me burnout.
Kur jeni edhe punonjës edhe sipërmarrës, është pothuajse e pashmangshme, pavarësisht se sa shumë e doni atë që bëni.
Ka shumë këshilla të shkëlqyera në lidhje me marrjen e pushimeve, për të rifreskuar mendjen dhe trupin ose për të pushuar gjatë punës, dhe këto janë strategji të vlefshme. Megjithatë, ndonjëherë, sipërmarrësit kanë nevojë për më shumë, për të qëndruar të motivuar.
Reagimet pozitive, përmirësojnë gjendjen shpirtërore dhe ju bëjnë të dini se po bëni diçka të mirë.
Edhe marrja e reagimeve negative nuk është gjë e keqe; thjesht duhet t’ju shtyjë të vazhdoni të punoni dhe ta bëni produktin tuaj më të mirë.
3. Transferoni sa herë që mundeni
Profesionistët e lirë mund të jenë pasuri e vlefshme, për të lehtësuar ngarkesën e punës dhe për të përparuar më shpejt.
Lërini profesionistët e lirë të ndihmojnë me gjëra të tilla si shkrimi i postimeve në mediat sociale, zhvillimi i një faqe interneti, përgatitja e taksave ose trajtimi i detyrave administrative.
Këto detyra mund të hanë shumë nga koha juaj, pa ju ndihmuar të përparoni drejt qëllimeve tuaja.
Për më tepër, nëse jeni në fazën “pa buxhet” të operacioneve, madje mund t’i drejtoheni AI. Përdorimi i Midjourney ose mjete të tjera të qëndrueshme të përhapjes për krijimin e logos ose ChatGPT për mediat sociale, mund të jetë një ndihmë e madhe.
Edhe nëse ju duhet të punoni me një profesionist të lirë, ai prapë kursen një sasi të madhe kohe dhe parash.
4. Vendosni kanale të qarta komunikimi
Të kesh një punë të rregullt ditore, do të thotë që nuk je i disponueshëm për të komunikuar me profesionistët e lirë, kontraktuesit dhe punonjësit, duke lënë një periudhë të ngushtë kohe në mbrëmje për t’u marrë me gjithçka.
Kjo është arsyeja pse është thelbësore të krijohen kanale të qarta komunikimi dhe të përvijohen udhëzime të hollësishme, në mënyrë që të gjithë të mund të punojnë në mënyrë autonome dhe asinkrone.
- Dini kur të hiqni dorë (dhe si)
Përpara se të filloni të punoni në biznesin tuaj, është e rëndësishme të vendosni një objektiv financiar, që sinjalizon se kur është koha për të lënë punën tuaj me kohë të plotë.
Paul Graham popullarizoi idenë se një startup fiton mjaftueshëm për të paguar shpenzimet bazë të themeluesve. Kjo është një mënyrë e mirë për t’iu qasur largimit nga puna me kohë të plotë.
Si fillim, qëllimi mund të jetë të fitoni të njëjtën shumë parash sa puna me kohë të plotë.
Sigurisht, ky synim ka të ngjarë të jetë i ndryshëm, nëse keni një familje ose rrethana të tjera. Nuk ka rëndësi se cila është pika e kthesës, vetëm duhet të vendosni një dhe t’i përmbaheni asaj.
Krijimi i biznesit është akt balancues
Nuk quhen kot projekte pasioni. Gjithmonë është sfidë të shtoni një ngarkesë tjetër pune me kohë të plotë, në një jetë tashmë të zënë, dhe pasioni është shpesh karburanti i vetëm, që ju mban të motivuar në ditët e para.
Lajmi i mirë është se, pavarësisht nga vështirësitë, nëse mësoni se si të menaxhoni kohën, stresin dhe qëllimet në mënyrë efektive, mund të zhvendoseni në rolin e themeluesit dhe t’i kushtoni të gjitha orët e punës biznesit. / Entrepreneur
Ju duhet Konsulencë nga një ekonoimste per taksat çdo çështje që mund t’ju interesoje kliko këtu : Ekonomsti Jone – Sun Consulting
Burimi Revista Monitor
Link : https://www.monitor.al/si-te-hapni-nje-biznes-nderkohe-qe-beni-nje-pune-me-kohe-te-plote/
Views: 57